Sunday 27 August 2017

Fe Combo Forex


Forex Germany. Expert Advisors - FE Combo. FE Combo är ett kluster av Expert Advisors trading dygnet runt, med de inneboende EA: erna använder olika trender som följer strategier. Dessa strategier erbjuds idag i form av FE Combo-paket. FE Combo Scalper öppnar två positioner Samtidigt som du använder olika vinstgränser, medan stoppavbrottets gränsvärde förblir desamma för båda positionerna. Ibland kan det hända att EA öppnar ytterligare positioner, även om tidigare positioner ännu inte har stängts, kan detta finjusteras av Relevanta parametrar i inställningen Baserat på backtestsna når riskbelöningsgraden mindre än 3 1 vilket är en ganska bra nivå för scalpers. FE Combo Machine använder sig av en snabb handelsmetod och handlar i enlighet med respektive respektive riktning. Trend om priset återgår till en viss motståndsnivå Som standard öppnar EA upp till tre trades samtidigt. Baserat på backtesten är riskbelöningsgraden cirka 4 1 vilket Är bra för en scalper. FE Combo Fibo handlar i riktning mot huvudtrenden om vissa Fobonnaci-nivåer uppnås eller korsas. Riskfördelningsförhållandet på bara 1 1 5 är ett bra värde men lite försämrat av ett träffförhållande på ungefär 45.FE Combo Vola är en strategi som drivs av kortfristig volatilitet med målet att identifiera nya och förstärkande trender. Riskfördelningsförhållandet på cirka 1 1 kommer tillsammans med ett träffförhållande på 50. Alla handelsstrategier ger pengar och olika Inställningar för justering av handelstider Handelsparametrarna i strategierna kan också anpassas fritt Genom att använda standardinställningarna varierar risken per handel mellan 0 35 och 1 0 beroende på delstrategin. Monte-Carlo-Simulation, baserad på På backtest, med en fast lotstorlek, visar en startbalans på 1 000 euro och 100 000 iterationer följande resultat för förväntat resultat, förväntad nedgång och det härledda värdet i risken. Här anges risken som den nedräkning som förväntas med en Sannolikheten för 95 respektive 99 får inte överskridas. EUR 149 per år Betalning via Click2Sell Om den nedan angivna köp-nu-länken används, tillämpas 10 rabatt automatiskt. Återbetalningspolitiken. Utvecklarna ger inte uttryckligen rätt att återvända, Men hänvisa till den tyska distansförsäljningslagen som verkställer en 14-dagars återbetalningsperiod. Det är emellertid fortfarande ifrågasatt om detta även omfattar nedladdad mjukvara. En licens gäller för en levande och fem demokonton upp till ett kontobalans på 15 000 USD. Licensen kan Hanteras i kundområdet på utvecklarens webbplats. Ytterligare licenser samt kontobalansförlängningar finns också i kundområdet. Korta manualer med ca 4 sidor förklarar installationen och konfigurationen av EA: erna samt ingångsparametrarna och Deras påverkan. Resultatet av några av FE Combo visas på följande sätt på ett exklusivt FinFX ECN-demokonto och på ett livekonto av utvecklarna. Backtests för FE Combo samt i Ncluded strategier för perioden 2009-2013 visas nedan. FE Combo, år 2009-2013, sprid 2 pips, risk default. FE Combo, år 2009 - 2013, sprid 2 pips, mycket standard. FE Combo Scalper, år 2009 - 2013 , Sprid 2 pips, risk 0 75.FE Combo Machine, år 2009 - 2013, sprid 2 pips, risk 1 00.FE Combo Fibo, år 2009 - 2013, sprid 2 pips, risk 0 35.FE Combo Vola, år 2009 - 2013, sprid 2 pips, risk 0 60. Granska Besök site. I enjoy this system För närvarande är det det enda systemet jag använder Besök deras myfxbook sidor hittar du strategier, demo och reella konton Jag ger 4 stjärnor av följande skäl - Huvud EA FE Trend Scalper förbättrades, vilket minskade neddragningen, så att vi kan öka risken från 1 till 1 3 och förvänta oss samma drawdown. Detta gjorde EA mer lönsamt. - Utvecklaren lade till andra EA och när du köpte licensen för EA ovan får du rätt till andra FE Trend Fibo verkar vara bäst och den ovanstående Baserat på mina beräkningar om du använder på Ly dessa 2 utvecklaren har för närvarande 6 Jag tror och tänker starta om 10 Jag tror att det är möjligt att göra i genomsnitt 10 månatligen med 1-1 5 risk, och detta skulle hålla maximal förväntad drawdown under 20 baserat på strategi från 2005 - The Ägaren minskade priset från 199 euro till 99 euro årligen Även om jag inte gör pengarna Trend Fibo släpptes igår, är jag nöjd med det här systemet och tjänade lite pengar med FE Trend Scalper Jag försökte också FE Trend Fast en annan fri, inkluderad i Paketet men hittills är resultaten inte så bra 2012-08-16 3Star Ägare förbättrade produkten så jag installerade om några veckor sedan och hittills har jag bra resultat jämfört med utbetalningen jag ska vänta några månader och förmodligen öka Risken jag kan returnera här för att ge 4 stjärnor om produkten fortsätter att ha en tillfredsställande prestanda 2012-05-07 3Star Bara en liten korrigering av vad jag skrev i morse De 4 på varandra följande förlusterna visas i FPA-kontot så mitt konto Reflekterar Kontot jag blev förvånad över att ha 4 förluster om några timmar vilket var överlägsen den neddragning som EA hade hittills Så det är inte en bluff, jag är bara besviken över resultatet och minskad risk Låt oss se om EA kommer att återhämta sig Under tiden ska jag ge 2 stjärnor hoppas jag kan fortsätta använda detta och ge mer.012-05-07 1Star Jag köpte den här produkten Den första dagen jag använde den när jag vaknade såg jag att jag förlorade 4 av mitt konto med risk 1 Det förlorade 4 på varandra följande gånger Jag gick för att kontrollera FPA-konto och deras konto på deras hemsida och det finns inte 1 förlust Amazing Jag kommer att ge 1 stjärna, minska risken för 0 1 och se 1 vecka mer om det här är en annan förlustmaskin Scam Det är inte säkert, Men säkert jag är väldigt besviken 2012-05-01 Ingen utvärdering EA-webbplatsen har inte en Köp nu-knapp som fungerar Kanske har ingen aldrig köpt denna EA ännu, men jag har också skickat 2 meddelanden till utvecklaren och hittills inte besvarade jag m Väntar på att se om något ändras, men det här är inte en bra introduktionssignal. Få widget code. Forex recensioner och betyg. Fo Rex Performance Tests. Forex Traders Court. Forex Trading Utbildning och Community Forums. Forex Kalender och Tools. Copyright All Rights Reserved Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield Logo är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter reserverade under US Och internationell rätt. Friskrivning och riskvarning Vänligen läs. Risk varning Handel med utländsk valuta på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Den höga hävstången kan fungera mot dig såväl som för dig Innan du bestämmer dig för att Investera i utländsk valuta bör du noggrant överväga dina investeringsmål, erfarenhetsnivå och risk aptit. Det finns möjlighet att du kan uppnå förlust av vissa eller alla dina initiala investeringar och därför borde du inte investera pengar som du inte har råd att förlora dig Borde vara medveten om alla risker som är förknippade med valutahandel och söka råd från en oberoende finansiell rådgivare om du är osäker. Imer All information som publiceras på denna webbplats är av vår åsikt och våra besökares åsikter och kanske inte återspeglar sanningen. Använd din egen goda bedömning och sök råd från en kvalificerad konsult innan du tror och accepterar information som publiceras på denna webbplats. Vi har också Reservera rätten att ta bort, redigera, flytta eller stänga något inlägg av någon anledning. Annonser Varning Annonslänkar visas över hela webbplatsen Vissa sidor på webbplatsen kan innehålla affiliate länkar för produkter Dessa annonser och eller länkar återspeglar inte yttrandet, Eller samverkan av denna webbplats eller tillhörande parter. FPA: s recensioner påverkas aldrig av reklam. Vissa annonser kan innehålla potentiellt missvisande och eller obalanserade påståenden och information som kan misslyckas med att avslöja risker och andra viktiga överväganden som är inblandade i spekulativ handel. Spammare varnas Om du spamar FPAs forum eller recensioner, förbehåller vi oss rätten att redigera ditt inlägg på något sätt som vi gärna gör det roligt med y Ou Genom att spammar oss godkänner du alla ändringar vi gör och tar inga rättsliga eller andra åtgärder mot FPA eller dess medarbetare för allt vi gör med eller med din skräppost. Har reklam och affilierade relationer med några av de företag som nämns på denna sida och kan kompenseras om läsare följer länkar och registrerar sig. Vi är engagerade i rättvis hantering av recensioner och inlägg oavsett sådana relationer. Copyright All Rights Reserved. Forex Peace Army, ForexPeaceArmy, FPA och FPA Shield-logotypen är alla varumärken som tillhör Forex Peace Army. Alla rättigheter är reserverade enligt amerikansk och internationell lagstiftning. Forex Peace Army är beroende av bannerannonsering för att hålla det gratis för alla. Du kan också hjälpa till - snälla överväga att inaktivera AdBlocker medan du surfar Vår sida Tack från vårt näringsidkare.

No comments:

Post a Comment